MART AYI VİRAL VİDEOLARINA TEPKİ! #2

TepkiKolik

909 B görünümler86

    Mart ayında viral olan İsmail YK ve İbo Şov videosuna, Demet Akalın'ın kızı Hira için çıkan videosuna, Fevzi Kaan'ın canlı yayınlarına Tepki verdik. İyi Seyirler:)
    Halil Bekar: trlocal.info
    ---------------------
    Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
    buraktatlici
    Bu bölümde tepki veren kişiler:
    Can Karako - 29 yaşında
    can_karako
    Dalia Kittani - 25 yaşında
    daliakittani
    Yaren Kılıç - 22 yaşında
    kilicyarenn
    Ahmet Batuhan Çebi - 25 yaşında
    ahmetbatuhancebi
    Melina Zurnacı - 18 yaşında
    melinazurnaci
    Aren Zurnacı - 29 yaşında
    arenzurnacii
    ----------------------
    İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
    Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
    Instagram Hesabımız: tepkikolik
    Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Halil Bekar

      Paylaşım ve güzel tepkiler için teşekkürler ❤❤

      1. Emre bekar

        Bir "Bekar" kolay yetişmiyor tebrik ederim.

      2. a-wanderingcloud 0-0

        Emeğinize sağlık 👏🏻👏🏻🤍💚💛💙🧡

      3. Ömer Özel

        ⁵5⁵55⁵⁵⁵⁵⁵⁵⁵⁵⁵⁵⁵5⁵⅚⁵ 550D 550D 665

      4. AlPeReN SaRıGüZeL

        @Kayra Yapıcıoğlu sen bile bilmiyorsundur orada ne yazdığını bana atıp tutma kırarım kemiğini

      5. Kayra Yapıcıoğlu

        @AlPeReN SaRıGüZeL seninde anana selam güzel kardeşim

    2. Beste Boz

      Yaren dışında ki bütün TRlocalr Hanımlar çöp

    3. Erol Ekşinar

      Ülkemin taşına toprağına paha biçilmez ancak taşı toprağı bizim için değil turistler için güzel.Çünkü para yok.

    4. Sidar

      Yaren'in tatlı olma çabası çok cringe

    5. Can Bülbül

      Ya allahını seversen Yaren sal şu programı ya gülüyorum falan seni görünce bir neğatif enerji geliyor suratım asılıyor ya insan bi kere gülmezmi,olumlu bişey söylemezmi ? Hep neğatif cevaplar

    6. Mesut Önder

      abi paranolmal video çeksenize hala eski videoları izliyorum paranolmal video isteyen +1

    7. Ada Yavuz

      950 950 950 sürekli para çekiyor ksksjsjsksk

    8. dialy

      Abi Batuhan çok iyi ya djwjdnwkndwims

    9. Zeynep Kolukısa

      9:33 Melina aplamız zaten jellat papanın kızı olunca iyi bilir tiktokdaki olayları :')

    10. Meryem Akboğa

      Dalia’nın “Bari Reynmen şarkısı söyleseydi yaa” diyişi? Akwowpskwğxmekncwjdj

    11. Bugün Gelecek

      can karako gibiyim ilk defa izliyorum hepsini

    12. Çağla Bilici

      Bende trabzonluyum batuhan ABİ smwlwlşwşw sanki tek ben trabzonluyum aq öyle bi dedimki

    13. Velat Yıldırım

      Dogu ve Güneydoğu olunca işin içinde yani

    14. The Cheesegy

      şey mi dostum?

      1. İrem Naz POLAT

        Yine yangınlar yine ben

    15. inspiritlovelinus

      Batuhan çok tatlı bir adamsın benimle evlenir misin

    16. Zeynep KÜÇÜK

      Batuhan abinin burcu ne

    17. Yeşim Şen

      1. Videonun viral olmasini anlamadim

    18. シmilk

      Ya Yaren abla baturay ın erkek hali djfjjfjxj

    19. Turgut

      Şu Yaren harbi dişi ayı. Çok tontiş 😂😂😂😂😂

    20. Görkem Çanak

      7:16 nE?

    21. Gizem Altın

      1:27 misafirlikte komik olmayan şeye gülmeye çalışıyorumdur

    22. KEVSER

      Melina zurmacinin gömleği nereden bilen varsa yazabilirmi alicamda

    23. esnmanur çobanoğlu

      Dalia nın küpelerine bakmaktan videoya odaklanamadım DŞFLHJMKLFGHNMHNFZKL

    24. Jesse Pinkman

      ben batuhan’a asik oldum galiba

    25. Omer Ozbek

      Koymet bilmemek değil bu. Paramız olmadıgından ülkemizin güzel yerlerini bile gezemiyoruz. Mevzu burda

    26. s_ude_ 05

      Ya abi yemin ederim şu arkadaki ışığı kaldir

    27. somethinglikethat

      Can karako favorimsin

    28. Yasin

      Batuhan çebi❤️❤️❤️❤️

    29. Yasin

      Dalia kittani ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    30. dila topal

      3:24 hayatımda gördüğüm en şanslı çocuk mk düşunsunu reynmen seni takip ediyo sjaja

    31. azra kırkoç

      oğuzan koç erzincanlı

    32. Yesu

      Melina enerjimi emiyor :(

    33. Brawl Mehmet

      Sınırsız x harfi:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzn

    34. SmokeWitch

      1:03 e gülenler Ali Biçim ve Mesut Can Tomaya gülmüyor

    35. Sude Turan

      can karako beni çok güldürüyosun. sanki bi ortamda kısık sesle yapılan espriyi duyuyormuşum gibi hissediyorum

    36. Ekin Kayıkçı

      Melinayla Aren evli mi?!

      1. başak

        kardeşler

    37. X ben

      3:16 "anıl burdan izliyosanda senin ben...

    38. Anti Böcük

      Mısır ekmekli yoğurt canım çekti laaannn muhteşemm bir şeeeyyy 😍 kuymak zaten lafını etmiyorum 😂😂

    39. Anti Böcük

      Anıl abi ye babsina ve Burak abinin de babasına çok geçmiş olsun

    40. fatma yeni

      Sizi cok seviyorum asla olumsuz yorum yapmak istemiyorum ama ilk video komik değil aksine cok üzücü. Orda bahsedilen bizim değerlerimiz ve yeni neslin “andı ne lan” diye cahil cahil konusuyo olması acınılası. Oradan bir kişinin de bu konuya parmak basmasını beklerdim.

    41. hilal sevgili

      Batuhandan hoşlandığını hissetmeyen kız var mı cidden

    42. Rocpai

      11:25 arkada çalan melodi ne arkadaşlar lütfen cevaplayın

    43. Poker Face

      Ben de viral videoları ilk kez bu kanalda izliyorum. Neden hiç görmeyenler olmasını yadırgadıklarını anlamadım.

    44. özge

      batuhana aşık oldum

    45. ARPACI DURU

      3. bölüm gelecek mi çünkü pelinin yanını ve bir kaç tane daha yoktu

    46. Utku Kara

      Ya arkadaşlar Halil bekarın kanalına uğradım ama o videoyu bulamadım bana link atarmıaınız

    47. Abdul səid Məmmədli

      6:59 çocuq alfa sjjsjaja

    48. DJ EMRE

      Selamın aleyküm

    49. Zeynep Saylı

      Kızın zorla güldüğüne yemin edebilirim 😅

    50. Esat

      bu bölümde batuhan ve can hariç hepsi çöp

    51. Arkeo Müzik

      Kanalımızda O mu Bu Mu? serimizin 2. videosunda dinleyicilere “Demet Akalın mı Hande Yener mi? “ diye sorduk. İyi seyirler :)

    52. Ecem Öğüt

      lütfen melinayı kaldırın şu koltuktannnnnnn

    53. betülsu bursalı

      yaren’nin kukisi olduğu zamanları özledim 🥺💘

    54. Un Know

      Bütün Türkiyenin haberi vardır Can Karako : o ne

    55. RAYN PUBGM

      Yalnız bağış değil hediye

    56. I like this Exon

      7:18 şeyimizde oynuyoduk hangi oyun?:D

    57. Ahmet Yusuf Sarıgül

      9:36 çok iyi dasplpwqkd

    58. DK_ DEAGLE

      Bu kadar zamana kadar 2milyon olamayan koca yürekli "Tepkikolik"

    59. Yunus LT

      Son viral videoda ki şarkının ismi ne?

    60. e l v i n

      Bts COMEBACK geldiği zman ben... -1:11

      1. dojacat

        cidden leğwpdlepğeorpr

    61. K-pop'tan Haberler

      Birinci vidyoya gülünmez acınır çünkü Andımız'ı bile bilmeyen bir gençlik nereye gider burdan önce ailelere sonra eğitimcilere sesleniyorum.

    62. mazotG

      hayır tiktokır gelip demet akalının kızının tabletinden kendine atıyo

      1. GAMER TV

        @mazotG yaw boş yapma nerde söyledi demet akalın

      2. mazotG

        @Aybüke Özan bak şimdi demet akalın kendi diyo çağırdık tiktokırı video çekmek için o sırada kendine bağış atmış diyo demet akalın

      3. Aybüke Özan

        hayır abi saçmalama nasil atsın

    63. Merve

      15:40 vallahi bağımlılık yaptı yaa🤍

    64. Bahar Merve

      Geçmiş olsun Anıl abi

    65. Bilge Bilgin

      Abi bu çocukların Andımız'ı bilmemesi bu ülkenin ne kadar geride olduğunu ve Atatürk'ün izindeyiz sözünün sadece geçmişte kaldığını anlıyoruz

      1. Bilge Bilgin

        @Elif Birincioğlu aynen ben de

      2. Elif Birincioğlu

        evet bunun düşüncesi bile öyle üzdü ki gülemedim videoya

    66. Nergis Türkoğlu

      İlk videoya gülmedim üzüldüm

    67. Serhat Bayraktar

      o bursaspor değil çarşambaspor reis bilgin olsun çocuk samsunlu

    68. kağan özkahya

      cana o saç yakışmıyo orhan ne kadar tipini düzelttiyse can o kadar bozuyo

    69. Sudenazz

      Burki dersine çalışmamış Batuhan'ın "bilerek mi Bursaspor forması giymiş" dediği yerde "o Bursaspor forması değil çarşamba spor forması çocuk samsun/çarşamba da oturuyor" diyemedi 😃

    70. Burak Bahçıvan

      gözde reis nerde ya

    71. Pusat Erol

      Yüzünde kocaman ben olan kız ne kadar kötü gülüyorsun, kulağımı acıttın,

    72. Süleyman Nacar

      VURULDUN ÇIK

    73. Görkem Şahin

      Sonda ki muhabbet > video

    74. yunus emre Keleş

      Abi Tolga özuygur ironMan zırhı yapmış hemde zihinle kontrol edilen ona da tepki cekseniz fena sarar

    75. Xadica Axmedova

      Ralph gelsin

    76. Fevzi İlhan

      Aa benim ismim çıktı şeymi dostum Fevzi İlhan

    77. {edit girl}

      6:12 bu ikiliye bayılıyorum ya😂

    78. {edit girl}

      GEÇMİŞ OLSUN ANIL ABİ 😩

    79. nananana selena nananana

      Gösterilen videoları ben de ilk defa gördüm,çok da bişey kaybetmemişim

    80. Taekook Vkook

      geçmiş olsun

    81. Merve _

      Batuhanın kendini hep birinin yerine koyması ve çabalayıp bir türlü ona hak vermesi dşdşdş

      1. Yüksel

        bu yorum tutmalııııydııı HXJJSJXJSXKSKKXSOXOOSPSPS

    82. Havva Emira Kavak

      Yaren in şu şımarık hallerine acayip sinir oluyorum çok itici oluyor

    83. yiğit Çalışkan

      Tepkikoliğe özel bütün tepkikolik üyeleri gelsin

    84. Ponçik Panda

      Burak:Herkesin bakış açısı farklı Batuhan:Ben amuda kalkarak bakıyorum.

    85. Eren Çuvalcı

      Yaren Kılıç Baturay Anar a Çok benziyor ya ikizler resmen

    86. Uğur Taşkıran • 142 yıl önce

      3.10 dan sonra 1 dakika izleyin 🤣🤣

    87. Nuur den

      Bende dalia gibiyim küpe seçemeyince hepsini takasım var 😂

    88. Maya T-va

      Batuhanin gözleri 😍😍😍😍

    89. Ahyou

      Bir Trabzon Oflu olarak Batuhan abinin Trabzonlu olduğunu öğrenince çok mutlu oldum 😁

    90. ysf dgn

      11.46 yaren, mertin yerini doldurmaya çalışıyo

    91. Meltem Kaya

      Ayyy yarene bayılan kişiler varmı ben bayılılmadımmmm bileeee

    92. Dahamısevimliolmalıyım md

      2 milyona az kaldııı

    93. Sergen Özcan

      YARENE AYAR OLAN BİTEK BENMİYİM??

    94. Sariye GÖÇER

      Sizin videolarınız gerçekten çok izleniyor lütfen bir kerede save ralph için yapın eminim ki çok izlenecek

    95. EYMEN AKSOY

      HAYVANLAR ÜZERİNDE YAPILAN DENEYLERE TEPKİ VERİRMİSİNİZ BELKİ DİKKAT ÇEKER

    96. Ufak Men

      15:42 🆎️ ulkenin basindaki sahis yuzunden gezemiyoz ki suna bak bi tane oyun var burda 450 500 tl falan adamlarin 50 lirasi ya

    97. BRUTAL

      Hayvanlara eziyetin önlenmesi için yapılan save ralph animasyonuna tepki gelsin

    98. Havin Gül

      Melinani sesi çok güzel

    99. Y İ D O

      Şey mı dostum varmı diye bakmaya gelen kardeşim sende hoşgeldin

    100. Eda Kılıç

      bu arada oğuzhan koç erzincanlı bursalı değil ahahsjwkfkeöfös