YENİ ÇIKAN TREND ŞARKILARA TEPKİ!

TepkiKolik

847 B görünümler1 421

    Kerimcan Durmaz'ın Peşimde, Aleyna Tilki'nin Retrograde, Elanur'un Tetik ve Berkcan Güven'in Yıldızlarla Raks şarkılarına Tepki verdik:) İyi Seyirler.
    Elanur: trlocal.info/u/video/in-Zi6TLl4bNdpY
    Kerimcan Durmaz: trlocal.info/u/video/nahshJubxoPOlqo
    Aleyna Tilki: trlocal.info/u/video/d6ZtbJW5vGmfd6Y
    Berkcan Güven: trlocal.info/u/video/qp56o7KqkqSXnXg
    ---------------------
    Kanal Sahibi: Burak Tatlıcı
    buraktatlici
    Bu bölümde tepki veren kişiler:
    Mert Soydan - 29 yaşında
    mertsoydan
    Burak Topel - 29 yaşında
    buraktopel
    www.twitch.tv/butotv
    Gözde Gürbak - 28 yaşında
    gozdegurbak
    Anıl Kaya - 29 yaşında
    anillkkaya
    www.twitch.tv/looptrip
    Yaren Kılıç - 22 yaşında
    kilicyarenn
    Ahmet Batuhan Çebi - 25 yaşında
    ahmetbatuhancebi
    ----------------------
    İşbirlikleri için: tepkikolik@creatorstation.com
    Twitch Kanalımız: www.twitch.tv/dasquad
    Instagram Hesabımız: tepkikolik
    Tepki verilmesini istediğiniz videoları, oyunları, yemekleri ve eşyaları yorumlara yazabilirsiniz:)

    katma Aylar önce

    YORUMLAR

    1. Bir Optimistin Kahkahaları

      Rap Şanışer'dir, Sokrat ST'dir

    2. Dabadap

      Ege Can Sal, Melis Fis gibi şarkıcılarında şarkılarını da eleştirin lütfen. Yeni şarkıcı bunlar biraz katkı yapın aaa

    3. WOLFILMS studio

      Kerimcan kim lan? Adam tum Turkleri rezil edir biz Turklere yakismaz Allah Allah dunya nereye gedir🤦‍♂️

    4. Gök Ceyran

      13:32 türkçe şarkı yok mu yorumu videonun en iyi yorumuydu

    5. Tr. æ닝닝

      kanalniz harikaaaaaaa

    6. Tr. æ닝닝

      kpop un yeni clip lerine tepki lutfan... ~aespa ~GIDLE ~BTS ~ITZY ~TXT ~ONEUS ~NCT

    7. THE ARMY

      Kpop tepki çekermisiniz ama lütfen bilgili ve geri kafalı insanlar olmasın sinirleniyoruz

    8. Eray Eren

      Bunlara neden soru soruyorsunuz

    9. Ryna Ravnyy

      Kerimcan cok iyi 💜💜💜

    10. Ricky

      Orhan kanaldan ayrıldı mı şu sıralar hiç yok

    11. KG' Music

      ne ablası kardeşim

    12. Dicle

      Güneş dua tepki videosu istiyorzzz

    13. pp'yi değiştirdim aynn

      10:23

    14. zehra küçük

      İtiraf ediyorum Kerimcan'ın şarkısı güzel bu arada

    15. SadecEfe

      Ben anlamadım🤣

    16. Ömer Çolak

      Nakarattaki güzel dedikleri yer net çalıntı ceg in şampanya şarkısından resmen alıntı yapmış

    17. Kızagan Han

      4'ü de leş.

    18. tuana yüksel

      cemre solmazıda yapınn

    19. Duru Acar

      Retro grade ahahapsjğsjs

    20. bottega venettagg

      kerimcanı görüp gelenler +1

    21. Aurora

      Batuhansız yemek, Gözdesiz müzik bölümü olmaz.

    22. Aytac Rzazade

      Abi Kerimcan yapmış yaa

    23. Kumsal Uygur

      bu arada bu şarkı çıkarken aleyna tilki film çekimlerindeydi araya nasıl sıkıştırdığını biliyor musunuz

    24. Şevval Ak

      ARKADAKİ YAMUK MUMLARI DÜZELTİR MİSİNİZ LÜTFEN DİKKATİM DAĞILIYOR..

    25. Anti Böcük

      Daha genç hatta ergenlerin yorum yaptığı bölümler gelsin yaaa

    26. Tae'nin Ponçiki *-*#saveralph

      Grammy i duyunca yüzüm düştü yaa

    27. Sisyphos

      Batuhan abinin kısımlarını izleyip çıkıyorum.

    28. marinette

      Peşimde ilk dinliyiş: güzel degil ikinci dinliyiş:fena değil üçüncü dinleyiş: bağımlısı oldum

    29. Red Reedus

      Benim çıta o kadar yüksek ki müzik konusunda bunların şarkıları mırıldanma olarak kalıyor.

    30. VortexJedai

      Blinding lights ı çok sevenler +1

    31. Fatma Schimke

      Syper ❤❤❤❤

    32. K-POP KEDİCİKLERİ

      14:42 bence gerçek rap yapan agust d o gerçekten agrasif

    33. Epiphany

      LÜTFEN OKUYUN VE BİRDEN FAZLA YERDE YAYIN SADECE SOSYAL MEDAYADA DEĞİL ÇEVRENİZE, AİLENİZE YAYARSANIZ DAHA FAZLA KİŞİYE DAHA HIZLI ULAŞABİLİR! (lütfen sabitler misin) Bir markanın hayvanlar üzerinde test edilip edilmediğini anlamak için ürünün ambalajına bakın eğer ambalajda "No Tested On Animals" şeklinde bir ibare ve bir tavşan logosu varsa bu ürün hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. bazı markalar hayvanları ürünlerinde test olarak kullanıyor onlara çok acı çektiriyorlar hayvanları ölümü bekliyecek duruma getiriyorlar bu çok acı lütfen empati kurun. Almamanız gerken marka ismi isterseniz bildiğim kadarıyla çinden çıkma bütün markalar Çin ürünleri alırkende aynı şekilde hayvanlar üzerinde denemesini zorunlu kılıyor sahip olduğum bilgi böyle. eğer siz dış güzelliğinizi bir kenara koyarsanız ve vicdanınızı ortaya çıkarıp bu markalardan almaz ve beyaz gruptaki ürünleri (hayvanlar üzerinde test yapılmamış veya içerikteki her madde vegan olan ürünler) kullanırsanız hayvanlara yaşatılan bu zulüm durabilir gerçekten tabiki içimizde gerçekten bunlara dikkat edenler vardır ama hepimiz şunu biliyoruz ki muhtemelen insanlar şimdi bunlardan bahsedip sonra gidip yine o üründen alıyor ve aman bir kereden bişey olmaz diyor ama gerçekten vicdanınız buna el veriyo mu sadece bi kere düşünün kaç tane hayvanın sizin bir seferiniz için neler çektiğini ve şimdi şunuda biliyorum ki birçok insan bunu okuyup çok haklısın deyip bir saniyeliğine üzülecek ve sonra yine bu ürünlerden kullanacak buna bir dur diyelim ve kendimize hakim olalım lütfen dünya daha iyi biryer olabilir ki dünyadaki tek sorun bu değil ama hepsini çözmek istiyorsak bir yerden başlamalıyız ki bu başta sizden başlıyo çünkü eğer siz bu markaları kullanmazsanız bu markalar daha satamaz şöyle düşünebilirsiniz sadece ben dikkat edersem nasıl düzelir dikkat etmeyen bir sürü kişi var ama işte o dikkat etmeyenler bu başkalarıda etmiyor düşüncesi yüzünden dikkat etmiyor eğer herkes bu düşünceden kurtulur ve biraz düşünceli olursa başarabiliriz

    34. AY DEDE

      -Ama böyle olmaz ki bana bir melodi vermen lazım +Arı vız vız vız -Seni Allah'a havale ediyorum

    35. Ramazan Zeybek

      Kerimcanı Beğendiler Ama Aleynayı Düşük Buldular Tüm Samimiyet Gitti Burda

      1. Swiftie

        Ayn

    36. Zeynep G.

      Yaa uzun zamandır izlemiyordum ozlemisimm 🥺💖💖

    37. hicjimeee

      Kerimcan var dediler koştuk geldik

    38. Efeberat Akcaoglu

      Aleyna'nın şarkısında okadar büyük isimlerle iş yapıp bukadar kötü bir şarkı ortaya çıkarmak aleyna'dan beklebilecek bir şeydi zaten bide dünyaya açılıcam diyo çok sağlam yabancı şarkıcıların verirdim ama adaletli olsun diye türk ismi vericem tarkan varken sen kim dünyaya açılmak kim diyerledine gelirsen diyer şarkılar gayet güzeldi

    39. ఌARYAఌ

      Abi bu Batuhan Azərbaycanlı oyuncuya benziyo

    40. a b

      anıl kerimcana saygı duymak için kendini zorluyo gibi

    41. Bekir Yesil

      Peşimdeler peşimde

    42. Mehemmed Rzalı

      Cemcel editlerine tepki videosu isteyenler beğensin nolur çekin

    43. Cansu Erdoğan

      Gözde nasil kilo vermiiiiiis

    44. Friedrich Nietzsche

      nobody: burki: aarığ vız vız vız

    45. Zeynep Çakmak

      Ege Can Sal ' ın Şarkısına tepki verin

    46. Nurgül Turan

      Anıl seni çok seviyom ya .d

    47. Bennu Balcı

      17:05 Berkcan baskına geldi

    48. sudehyung

      burak abi allah rızası için arkadaki mumu düzeltin

    49. Ricky'nin Poposu

      Aleynanın sondaki geriye alınmış olan kısmı 😑

    50. İdil Küşne

      Batuhan:Kimlerin paraları var bi b*k yapamıyorlar Burak:Kimlerin? Batuhan: Şarkıcıların Hayatımda gördüğüm en iyi diyalog sjsjsjjsjsjsjs

      1. yuno gasai

        sj :D???

    51. Ilgın Erecek

      Keşke enes baturun bu yeni ayaz şarkısi da olsaymış acayip iyi olurmuş

    52. Nalan Çelik

      8:05 kız şarkıyı satın almış başka parası kalmamış ondandır

    53. ANIL BEY

      Arkadaki kırmızı mum yamukluğu ..😓

    54. Görkem Keklik

      Lolipop şarkısı var kerimcanın

    55. şimal çakır

      ayy gözde abla çok güzel zayıflamış

    56. nergiz penahova

      "Baba" Kerimcan lugatında büyük demek Baba yıldız - büyük yıldız gibi

    57. İlayda'nın Dünyası

      Tamam kerimcanın şarkı işine daha yeni başladı ve başlamısına göre gayet iyi dans iyi )klip : emek var çok güzel)şarkı okadar iyi değil abartcak bişey yok aynı şeyleri söyliyemem genel olarak 7 puan şarkı için ideal ama herkesin zevki farklıdır

      1. Nalan Çelik

        Şarkı (ç)alıntı çıktı

    58. Mercury

      ?

      1. Mercury

        @saudade ?

      2. saudade

        ?

      3. Nalan Çelik

        ?

      4. Elmas Ünnü

        ?

    59. Charllote Miley

      Ben Cezayirliyim, buraya Türk dilini öğrenmek için girdim, bu mümkün mü?

    60. Ruzgar Efe Boztug

      mert: durex reklamı gibi olmuş :D

      1. Elmas Ünnü

        Jdncjsnxdjjdj

    61. İlayda'nın Dünyası

      Peşimde şarkısının neresi iyi

      1. Nalan Çelik

        Klip iyi şarkı (ç)alıntı zaten bence çok abartıyolar

      2. İlayda'nın Dünyası

        @Elmas Ünnü 😡😡😡😡😡😡😡

      3. İlayda'nın Dünyası

        Ne beklenirdiki zaten:D

      4. İlayda'nın Dünyası

        @Elmas Ünnü ya he he herkes abartıyo zaten kerimcanın herşeyini abartan kerimcan ünlüsü 😏😏😏😏😏😏

      5. Elmas Ünnü

        Herşeyi

    62. Albayım

      Baba kim( ..) .......... kendisi mi¿

    63. Ali

      Adım Elaa gözlerim ğela sella sella sjsjsjsj

    64. Berkay Conte

      Müslüm,Azer, Neşet,ferdi falan gelsin

    65. Yusuf can Gören

      Eskiden ne güzel sesi güzel olan şarkı söylüyordu şarkı çıkartıyordu şimdi de ses teli olan şarkı söyleyip bide yayınlıyorlar

    66. Andac 06

      4:25 ne kadar komik hıhıhıhı

    67. Elif Akkaş

      Gözdeye kesinlikle katılıyorum. Basit bir şarkı gelip geçici görünen melodiler şu an gençlerin ve gelişmekte olan çocukların dillerinde ve ezberlerinde. Kendi diline yabancılaşan çok yakında kendi dilini anlamayan nesil bizlerle olucak ve dil bir milletin benliğidir. Bu konu hafife alınmamalıdır.

      1. peyan pir

        çok haklısınız

    68. ELA bts

      Bi günde BTS dinleseler noluuurrr

      1. EGA

        😑

    69. AYALA

      Salak salak şarkılara tepki yapıcağınıza bir kere Mahmut Orhana yer verin.

    70. Emirhan Arslan

      berkcan güvenin her şarkısını beğenmeniz

    71. Filip 1977

      Bunlar kim Hepiniz Kerimcanin peşinde peşinde jdjdjdj

    72. Bahadır ÖZSOYLAR

      kerimcan durmaz ın çantasından bende istiyorum pempiş pempiş

      1. Elmas Ünnü

        Ayneeen

    73. Mira

      3:20 ciddimisin

    74. Masallar Perisi

      Hüseyin nerdeeee

    75. ezel and the diamonds

      retrograde güzeldi bence..

    76. Batur Alp

      Uçak tuvaletinde açıp gösterdiği gibi bir ahlak dışı davranışı ne ara unuttunuz!

      1. EGA

        @Elmas Ünnü Yaa sen nasıl bir toxic ergensin? Bir de üşenmeden herkese yanıt vermişsin.

      2. Elmas Ünnü

        Sanane nasıl isterse davranır

    77. Irmak Aslan

      HÜSEYİN ABDİK GELSİN

    78. Mehmet Bakkal

      Kerimcan erkek mi kız mı?

      1. Elmas Ünnü

        Erkek

    79. Bashka Bir Ben

      Durex sınırların ötesinde 😅😅😅 “mert” niye getirdin ki aklımıza.

    80. DURU YTB

      Yorumlarla şarkılara tepki verin

    81. ugur ışık

      o listede tek dinlenebilecek adam akıllı aleyna var gerisi boş

    82. hüsniyə ih

      Anıl J.Depp e çok benziyor :d

    83. Mert Koyun

      abi şarkıya mı klibe mi tepki veriyorsunuz

    84. Efekan Gölcü

      Kerimcani sevmem ama cidden klipin bir yarısı güzel olmuş birde sözler bu ikisini beğendim lan birde ayrımcılık yapmıyorum sevmememin çok başka nedenleri var ve böle karizma erkeklerin biraz karşı cinsi kullanmaları beni şaşırtıyor (ayrımcılık yaptığım yok) onun dışında sözleri iyi süper

    85. Sudenur Özcelik

      Kerimcannnnnnnnnnnn%100000000000000000000000000🥵

    86. HAMZA TAMAK

      Yaren baturayın kız versiyonu desemyeridir (baturay anar)

    87. Benim Journey

      18:42 aynısını düşündüm

    88. Kaan Gül

      adını bilmiyorum ama 4:40 daki adam sadece içlerinde doğru düzgün yorum yapan o,diğerleri niye zorla izliyo gibi ve tipleri neden madde bağımlısı gibi anlamadım ve uyuz oldum 🤨🤔

    89. ALYA DERİN

      Oha peşimde şarkısını kerimcan durmaz mı yapmışşş wat ta fakkkk ben başkası yaptı sanıyodum

      1. irem _

        nE

    90. Burçin

      OHAAOHA ELANUR'UN ŞARKISI VE KLIBI IZLEDIGIM BI JAPON ŞARKISINA BENZİYOR HAS

    91. Oğuzhan Arıkan

      Abi kerimcanın şarkısına iyi diyenden şüphe duyarım

    92. BellatrixLestrange

      gözde kraliçe

    93. Yusuf Sütcü

      3.24 kötü bi şey var :(((

    94. Mert Can #SaveRalph

      Kerimcan'ın şarkısı 'BENCE' kötü ben beğenmedim (şimdi gelir kolaysa sen yap diyenler)

      1. Տᗴᗷ༒シ

        Kolaysa sen yap İAZZSSMXŞEMCŞE

    95. Moonlight_x

      Kpop şarkılarına tepki verinn

    96. Muhammed Emre Barış

      Kerimcan Durmaz gibi bir şahısa böyle yorumlar yapmaları gerçekten kültürümüzün yok olduğunu gösteriyor

    97. Andre

      Anıl bir şeyden anlamadan her şeyi yorumlamaya çalışıyor

    98. Gökyüzünde bir öğrenci.

      Gözde abla herkesin iç sesii

    99. Emirhan ÇOLAK

      Joker-Bir Kıvılcım Yeter de bir süre trendlerde kalmıştı ve bence artık biraz kaliteli şeylere tepki verilsin :)

      1. EGA

        Yok knk vermezler, prim kasmaları lazım. Ahhh, ah Joker gibi birisi varken şöyle mallara tepki veriyorlar 😩

    100. Paiman A. Othman

      Dördüne toplam da 2 vermek bonkörlük olur kanımca 👎